اندر حوالات یک معلم

  • ۰
  • ۰


 بعضی به دنبال روشهای دارویی، ورزشی و رژیم غذایی کاهش وزن هستند و نتایجی هم ممکن است گرفته باشند. برای آب کردن سریع چربیهای شکم و پهلو باید این تمرینات را با یک رژیم غذایی مناسب ترکیب کنید. این خطرات و سایر موارد قبل از رضایت شما به طور کامل مورد بحث قرار میگیرند. طبق تحقیقات صورت گرفته، بین افرادی که دچار ژنیکوماستی بوده و سایر مردان، هیچ ارتباطی در زمینه افزایش ابتلا به سرطان سینه در مردان با ژنیکوماستی مشاهده نشده است. بنابراین نیاز به نگرانی در این زمینه نمی باشد . اصولا پسر ها در سنین بلوغ دچار تغییراتی در سینه های خود می شوند، گاهی این تغییرات و بزرگی در یک سینه و گاهی نیز در دو سینه اتفاق می افتد. پیشابراه نیز طویل تر خواهد شد، به گونه ای که امکان دفع ادرار به صورت ایستاده فراهم شود. ژنیکوماستی برجستگی سینه آقایان می باشد که گاهی از حد نرمال خود خارج می شود و بزرگ بودن آن از لحاظ مردان ممکن است خوشایند نباشد .
 بزرگ بودن سینه در آقایان میتواند باعث ناراحتی عاطفی شود و ممکن است اعتماد به نفس یک مرد را تحت تأثیر قرار دهد. در این زمان ممکن است پزشک معالج از لیپوساکشن یا لیپوماتیک، برداشتن بافت سینه یا پوست اضافی یا ترکیبی از این روشها برای دستیابی به نتایج مورد نظر بیمار استفاده کند. به این ترتیب در صورتی که از وضعیت سلامت مناسب برخوردار بوده و انتظارات واقعبینانه از نتایج این درمان دارید، احتمالاً شما فرد مناسبی برای استفاده از جراحی ژنیکوماستی خواهید بود. دستیابی به نتایج نهایی جراحی ژنیکوماستی ممکن است 3 الی 6 ماه طول بکشد. اولین عمل جراحی برای کوچک کردن سینه ی زنان در سال( ۱۶۶۹) توسط ویلیام دارستون در انگلستان انجام شده است. همچنین اگر شما موارد زیر را تجربه می کنید، جراحی کوچک کردن سینه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با توجه به مشکلی که وجود دارد و با نظر جراح، استفاده از جراحی یک روش بسیار مناسب برای کوچک کردن سینه در مردان می باشد. افرادی که دچار اختلالات هویت جنسی هستند، می توانند با انجام جراحی تغییر جنسیت، به جنسیت مورد دلخواه خود برسند. اگر می خواهید این مسیر را طی کنید، دوبار حرکت قایقرانی یا شنا را به تمرین هفتگی خود اضافه کنید.
 نکته قابل توجه این است که ممکن است با افزایش سن این مشکل خود به خود رفع شود و نیاز به انجام جراحی وجود نداشته باشد. اصولا داروهایی که احتمالا تبلیغ آن ها را دیده اید غیر مجاز بوده و هیچ جراحی آن را تایید نمی کند . به هر دلیلی که این مشکل ایجاد شود، نمی توان از داروها برای درمان آن استفاده نمود . گاهی بعد از درمان این موارد مشکل خود به خود درمان می شود . اما گاهی که بزرگی سینه مردان بسیار زیاد است ممکن است با انجام لیپولیز و ساکشن به نتیجه دلخواه خود نرسیم و در نهایت از جراحی استفاده می شود. اگر بزرگی در سینه مردان بسیار زیاد نیاشد، می توان از روش های ساکشن و یا لیزر لیپولیز استفاده نمایند. سپس بعد از ۱۲ هفته تمرین، آنها اطلاعات مربوط به هر پا را مقایسه کردند تا ببینند که آیا در پای تمرین دیده چربی سوزی بیشتری رخ داده است یا خیر. به طور کلی ۱ درصد از سرطان های سینه در مردان و ۹۹ درصد در بانوان رخ می دهد .
 در صورتی که درمان صورت نگیرد و جراحی رخ دهد ممکن است بازگشت پیدا کند . این عمل جراحی به صورت سرپایی و در مطب پزشک، کلینیک و یا بیمارستان ها قابل انجام می باشد. این باعث راحتی و بهبودی سریعتر قفسه سینه میشود. زمان بهبودی عمل لیپوساکشن سینه بسیار سریع است. بافت غدهای و چربی اضافی در این جراحی زیبایی پلاستیک برداشته میشود تا سینه حالت مردانهتر، صافتر و محکمتری پیدا کند. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد، در زمینه سن مناسب این جراحی می باشد . گاهی در برخی تاخیر در هنگام بلوغ وجود دارد و ممکن است با نظر پزشک جراحی تا ۲۵ سالگی صورت نگیرد . وجود چربی بیشتر و بزرگ شدن سینه مردان را در اصطلاح علمی ژنیکوماستی میگویند. ژنیکوماستی به بزرگی سینه در آقایان گفته می شود . بخش بزرگی دریگر از ژنیکوماستی را در نوجوانان در سن بلوغ و مدتی بعد از آن مشاهده می نماییم . با مطالعات صورت گرفته میزان شبوغ ژنیکوماستی در بین نوجوان تا ۶۵ درصد اعلام شده است. برای تعیین میزان پوشش بیمه گذار خود، بهتر است با یکی از شعب آنها تماس بگیرید. میزان شیوع ژنیکوماستی حدود ۳۲ الی ۴۲ درصد می باشد . بهتر است در مردان انجام این جراحی بعد از ۲۰ الی ۲۱ سال باشد تا به بلوغ کامل برسند .
اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید. چقدر این پست مفید بود؟ به عنوان مثال اگر مشکلات تیروئیدی باعث بروز ژنیکوماستی باشند باید این بیماری های زمینه ای درمان گردد. اما اگر ژنیکوماستی تنها به دلیل چربی اضافه نباشد باید از برش جهت برداشت بافت و پوست اضاافی استفاده شود. در شرایطی که سینه بیشتر به دلیل بافت چربی زیادی باشد، می توان از روش های لیپوساکشن استفاده کرد. با از بین رفتن هورمون های مردانه ، اندازه سینه به دلیل استفاده از استروئید افزایش می یابد که یک مشکل شایع است. زیرا برخی افراد به دلیل داشتن این مشکل ممکن است مورد تمسخر و یا تحقیر قرار بگیرند. این حالت اکثراً در مردان شایع است. در موارد نادری که اندازه بزرگ سینه عمدتا به دلیل بافت چربی است و پوست اضافی عاملی نیست، لیپوساکشن به تنهایی می تواند برای کاهش سینه استفاده شود. سینه های بزرگتر تمایل به افتادگی دارند. قسمت مهمی از این دارو ها، دارو های استروئیدی هستند که سال هاست مورد سو استفاده ورزشکاران قرار می گیرد. قبل از عمل ژنیکوماستی بهتر است با جراحتان در رابطه با بیماریهایتان، جراحیهای قبلی، آلرژی های دارویی، داروهایی که مصرف میکنید (اعم از ویتامینها، مکملهای گیاهی، الکل، تنباکو و داروهای استروئیدی) مشورت کنید.

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • زهرا زهرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی