اندر حوالات یک معلم

  • ۰
  • ۰


 معمولا با استفاده از داروهای مسکن، بیماران ناراحتی چندانی احساس نخواهند کرد، اما بعضی از بیماران در هفته اول بعد از عمل تورم و کبودی خواهند داشت. یک هفته بعد از جراحی برای ویزیت به نزد پزشک خود بروید. 8. آیا با انجام تکنیک و روش مورد نظر شکل و فرم دقیق و مناسب با یک استایل کاملا مردانه ایجاد می شود و یا اینکه فقط با کم شدن کمی حجم از سینه های زنانه شده شکل و استایل مردانه دقیق نخواهیم داشت؟ بهترین روش درمان دارویی ژنیکوماستی چیست؟ عمل جراحی کوچک کردن اندازه سینه چیست؟ هزینه بیمارستان و هزینه های جانبی دیگر می تواند بر روی هزینه عمل جراحی سینه مردان تاثیر گذار باشد. ژنیکوماستی یا همان بزرگ بودن سینه مردان در دوران بلوغ و در پسرانی که استعداد چاقی دارند معمولا به صورت خفیف تا حاد دیده میشود. متاسفانه باورهای نادرستی در سطح جامعه، در مورد سایز سینه وجود دارد و اغلب همین باور باعث می شود بانوان به فکر افزایش سایز سینه خود باشند.
میزان تاثیر گذاری این روش بستگی زیادی به شرایط جسمانی فرد دارد. فقط در موراد خفیف میتوان از این روش های درمانی برای کوچک کردن سینه در مردان استغاده کرد. چون هر گونه کاهش وزن قابل توجه بعد از عمل باعث شلی و افتادگی سینه ها خواهد شد. عمل کوچک کردن سینه دقیقا مشابه عمل لیپوماتیک شکم و پهلو می باشد. پدیده بزرگ شدن سینه آقایان ممکن است به خودی خود با برقراری تعادل بین هورمون ها و یا مصرف دارو برطرف شود. اگر بعد از بلوغ به ژنیکوماستی مبتلا شوید، این عارضه به خودی خود یا با درمان های طبیعی به طور کامل از بین نمی رود. برای بسیاری از مردان اندازه مناسب سینهها میتواند احساس مناسب و اعتماد به نفس به همراه داشته باشد. گاهی ممکن است به دلایل مختلف میزان هورمون استروژن نسبت به تستسترون زیاد شود که این موضوع رشد غیر عادی سینهها را در مردان به وجود خواهد آورد. یعنی نسبت میزان هورمون استروژن به تستسترون تغییر می کند.
 اگر بخواهیم تخصصیتر به این موضوع بپردازیم، میتوانیم از این جهت به این موضوع نگاه کنیم که در مردان به دلیل وجود هورمون تستسترون که اصلیترین هورمون مردانه به حساب میآید، مانع رشد پستانها و موارد اینچنینی میشود. قدرت انقباضی پوست در افراد جوان تر از بیماران مسن بیشتر است. برای انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی و لیپوماتیک سینه مردان بررسی نمونه کارهای جراح، تحقیق درباره مدرک، تجربیات عملی و میزان رضایت مندی سایر بیماران به شما کمک بسزایی می کند. این حالت گاهی ممکن است فقط برای یک طرف سینه و یا هر دو طرف بروز کند. فرد می تواند در راستای بهبود وضعیت خود رژیم غذایی سلامت را رعایت کند و فعالیت های ورزشی سبک را به طور پیوسته انجام دهد. این بدین معنا نیست که شما نباید از غذای مصرفی خود لذت ببرید، اما شناخت مواد غذایی منجر به انتخابهای بهتر میگردد. 6. تغییرات تدریجی در رژیم غذایی تان ایجاد کنید.
 مرسوم ترین مشکل ناشی از جراحی کوچک کردن سینه مردان در کرج ، برداشتن بیش از اندازه بافت ها و ایجاد فرورفتگی است. تعداد این پارمترها برای بانوان بسیار بیشتر از آقایان است، اما تعداد کم پارامترها برای آقایان به معنای بی اهمیت این موضوع نیست. بسیاری از افراد از این موضوع بیخبر هستند که کاهش وزن به معنای از دست دادن ماهیچه، آب و چربی میباشد. برخی از افراد فکر میکنند سینههای بزرگتر آنها جذابتر نشان میدهد. به این ترتیب مردان ممکن است با افتادگی یا ایجاد ظاهر مناسب در ناحیه سینه خود مواجه شده یا سر سینه آنها بزرگتر از حالت طبیعی شود. سعی کنید برای از بین چربی سینه بهترین جراح ژنیکوماستی را انتخاب کنید. علت بیماری و میزان بزرگی سینه در انتخاب نوع عمل جراحی کوچک کردن سینه مردان مهم است. ولی در شرایط حاد تنها راه حل درمانی آن عمل ژنیکوماستی می باشد. با انجام این عمل تحت نظر یک دکتر با تجربه میتوانید با کمترین اِسکار (اثر زخم) فوراً به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. همچنین باید یاد بگیرید چطور استرس خود را کنترل کنید. همچنین مهم ترین علت آن اختلال در عملکرد سیستم غدد درون ریز می باشد.

 

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • زهرا زهرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی