اندر حوالات یک معلم

  • ۰
  • ۰

ژیکوماستی


 اگر مردی اضافه وزن داشته باشد اگر مردی اضافه وزن داشته باشد، باید وزن کم کند تا مشخص شود که آیا بزرگی سینهها در او مربوط به اضافه وزن است یا خیر. همین مساله ممکن است باعث کم تر شدن شانس استفاده از روش ها و تکنیک های خاص با برش کم شود و پزشک مجبور شود از روش های قدیمی که برش های طولانی تری دارد استفاده کند. ترشح زیاد تستوسترون در سن بلوغ باعث بزرگ شدن سینه در بانوان میشود. شما نباید پس از جراحی ژنیکوماستی دوش بگیرید و به حمام بروید زیرا فرو رفتن در آب یا خیس شدن بانداژ روی سینه میتواند ریسک بروز عفونت را افزایش دهد. از آنجایی که مصرف قرص مسکن میتواند باعث بروز یبوست شود ممکن است و شما برای رفع این مشکل به یک ملین نیاز داشته باشید پس حتما ملین خریداری کنید. غذای سبک بخورید و از خوردن غذاهای سنگین و غذاهایی که باعث تولید باد معده میشوند خودداری کنید.
 به داروخانه میروید و نسخه خود را تهیه کنید به سوپر مارکت بروید و غذاهای سبک مانند آب میوه، چای، سوپ، نان تست، کراکر، ژله، و خوراکیهای شبیه آن را خریداری کنید. این علایم معمولا خود را با درد نوک سینه، حساسیت نوک سینه، ورم و بزرگی بافت سینه و ترشح از آن نشان می دهند. دوران بلوغ: معمولاً سطح هورمون ها در دوران بلوغ تغییر می کند. پزشک اطلاعات دقیقی را در خصوص مراقبتهای پس از جراحی در اختیار بیمار قرار میدهد تا از کسب نتایج عالی حاصل از جراحی اطمینان حاصل کند. پیروی کردن از همه نکات مهم پس از جراحی کوچک کردن سینه آقایان برای کسب نتایج بهتر اهمیت زیادی دارد. مصرف ویتامین در تسریع فرایند بهبود اهمیت زیادی دارد به همین دلیل مصرف مولتی ویتامین، ویتامین c و مواد معدنی و آهن را شروع کنید. ورزش و تناسب اندام اهمیت زیادی دارد. در شرایطی که سینه بیشتر به دلیل بافت چربی زیادی باشد، می توان از روش های لیپوساکشن استفاده کرد.
<p> بیش از نیمی از نورادان پسر با سینه های بزرگ به دنیا می آیند که معمولا دو تا سه هفته بعد از تولد برطرف خواهد شد. تغییرات دائمی در نحوه حمل اشیا در اقایان دارای سینههای بیش از حد بزرگ، میتواند منجر به درد مزمن در ناحیه کمر، گردن و شانه ها شود. گاهی اوقات ، به دلایل ژنتیکی ، برخی از مردان بیش از افراد دیگر چربی بدن را در قفسه سینه خود ذخیره می کنند. تکنیک های برش با توجه به جایی که بافت غده ای و یا پوست اضافی باید برداشته شود، انتخاب می شود. در این عمل جراحی بافت چربی و غدد سینه خارج میشود و در برخی موارد شدید بافت اضافی پوست نیز برداشته میشود که در نهایت سینه بیمار صاف و تخت خواهد شد. تخلیه کامل بافت غدد از طریق یک برش کوچک در سینه انجام میشود. به منظور کاهش سایز سینه، باید وزنتان را از طریق یک رژیم مناسب کاهش دهید. گوارنا معمولا در تهیهی قرصهای کاهش سایز سینه استفاده میشود. برای لاغری بالا تنه ورزشهای زیادی وجود دارد که معمولا نیاز به وزنه و یک میز پرس سینه دارد که برای استفاده از آن هزینه زمانی و مادی کرد .
به علت داروهای مسکنی که در طول جراحی مورد استفاده قرار گرفته است بیمار تا چند ساعت پس از جراحی احساس خواب آلودگی خواهد کرد. هیچ چیز مانند خواب کافی به سوزاندن چربیهای مصرفی در طول روز و آب کردن چربیهای شکم و پهلو بدون ورزش کمک نمیکند. دوران بهبودی بعد از جراحی زیبایی ژنیکوماستی تقریباً آسان است چرا که لیپوساکشن آسیب متمرکز قابل توجهی در بافت ایجاد نمیکند. در این نوع جراحی از لیپوساکشن قفسه سینه برای خارج کردن بافت چربی و غدد سینه استفاده میشود که برای این کار تعدادی برش کوچک در پوست به وجود خواهد آمد. دربرخی موارد ژنیکوماستی با هر دو روش لیپوساکشن و برش انجام میشود. به طور کلی پیکرتراشی سینه مردان به دو روش عمده انجام میشود که با توجه به نوع بافت در این قسمت، جراحی سینه مردان نیز ممکن است متفاوت باشد. روش های برش در محلی که بافت غده سینه یا پوست بیشتر از اندازه برای اصلاح سینه نیاز است، انجام می شود. درلیپوساکشن یک کانول از راه چند برش کوچک وارد سینه می شود. تمام مردانی که خواستار انجام جراحی کوچک کردن سینه خود هستند باید BMI طبیعی داشته و وزن نرمالی داشته باشند و برای یک مدت کوتاه هم که شده سیگار نکشند.

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • زهرا زهرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی