اندر حوالات یک معلم

  • ۰
  • ۰

مامو


 حداقل یک ماه پس از جراحی از فعالیت های شدید بدنی و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. رایج ترین مشکل ناشی از جراحی کوچک کردن سینه مردان، برداشتن بیش از اندازه بافت ها و ایجاد فرورفتگی است. افرادی که از ظاهر سینه خود رضایت ندارند و بزرگ بودن سینه باعث ناراحتی آنها شده است میتوانند تحت جراحی قرار بگیرند. اما از خودشان نمیپرسند که اصولا چرا باید برای همه جاذبه جنسی بیشتری ایجاد کنند؟ دوران بهبودی بعد از جراحی زیبایی ژنیکوماستی تقریباً آسان است چرا که لیپوساکشن آسیب متمرکز قابل توجهی در بافت ایجاد نمیکند. چرا دکتر مهدی آریانا؟ ماموگرافی یا بافتبرداری: ممکن است دکتر از شما بخواهد تا از سینهها عکسبرداری اشعه ایکس (ماموگرافی) انجام دهید. درصورتیکه دچار فتق هستید، سعی کنید همواره تمرینات ورزشی مناسب را با پزشک یا تراپیست خود در میان بگذارید. یک روز پس از جراحی سعی کنید سه بار در روز و هر بار کمی راه بروید.
پس از گذشت چند روز جراح اقدام به برداشتن بانداژ خواهد کرد و سپس شما میتوانید با آب ولرم دوش بگیرید. شما نمیتوانید حداقل به مدت دو هفته حمام کنید بلکه باید فقط دوش مختصری بگیرید و اجازه بدهید محل برشها به طور کامل ترمیم شوند. به مدت ۳ دقیقه با صابون بتادین دوش بگیرید اما پس از دوش گرفتن از استفاده از دئودورانت یا هرگونه کرم خودداری کنید. قبل از جراحی ژنیکوماستی از خوردن مواد غذایی یا نوشیدن مایعات خودداری کنید و سیگار نکشید. غذای سبک بخورید و از خوردن غذاهای سنگین و غذاهایی که باعث تولید باد معده میشوند خودداری کنید. غالباً ژینکوماستی تحت تاثیر اختلال در هورمون های جنسی و یا مصرف دارو هایی که میزان ترشح پرولاکتین را افزایش می دهند ، بروز می کند . از مصرف داروهای خاصی نظیر داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی (NSAIDs)، آسپرین و داروهایی که حاوی آسپرین هستند خود داری کنید.
 مطمئن شوید که مچ دستها، قوی و همسو با شانه ها باشند. البته داشتن عضلات قوی در قسمت سینه سبب بهبود ظاهری سینهها پس از جراحی میشود. Oct 23, 2018 - شاید برای بعضیها این حرف خندهدار باشد که چربی سینه مردان هم مگر ممکن است زیاد باشد؟ ممکن است پزشک تصمیم بگیرد که عصر همان روز پس از جراحی بیمار را مرخص کند یا آن که شب را در بیمارستان بستری نماید. جراحی ژنیکوماستی (یا جراحی سینهی مردان) که معمولاً تحت عنوان جراحی کوچک کردن سینه مردان شناخته میشود؛ عملی است که در آن چربی و در برخی موارد بافت سینه در ناحیهی سینهی آقایان تخریب و برداشته میشود. در موارد دیگر جراحی کوچک کردن سینه از طریق یک برش بسیار کوچک (برش 1 اینچی) در قسمت پایین پوست اطراف نوک پستان انجام میشود. در صورتی که قبل از جراحی کوچک کردن سینه سرما خوردید یا دچار هر نوع بیماری شدید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
 در بسیاری از بیماران یک یا بیش از یکی از بافتهای مذکور نیاز به اصلاح دارند تا بتوان به نتایج مورد نظر که یک سینه صاف و مردانه است دست پیدا کرد. غلات صبحانه که از غلهی کامل تهیه شدهاند برای سلامتی بهتر هستند. تخلیه کامل بافت غدد از طریق یک برش کوچک در سینه انجام میشود. وقتی دست خود را از سر خود بالاتر بیاورید کپسول شانه به طور کامل کشیده می شود و وقتی دست خود را پایین بیاورید، به طرف پایین خم می شود. افرادی که قصد انجام جراحی ژنیکوماستی را دارند باید نکات مهم قبل و پس از جراحی آشنا شوند تا نتایج بسیار خوبی را از عمل به دست بیاورند. پزشک قبل از جراحی در خصوص مراقبتهای بعد از عمل با شما صحبت خواهد کرد تا به طور دقیق بدانید که قرار است چه اتفاقی رخ میدهد. اکثر مردانی که این جراحی را انجام دادهاند میتوانند ظرف مدت 7 الی 10 روز به زندگی روزمره خود باز گردند. از طریق این برش ها لوله مخصوص دستگاه لیپوماتیک به نام کانولای لرزشی وارد بافت چربی می شود. جراحی ژنیکوماستی یا کاهنده سینه، جراحی مخصوص کاهش بافت بزرگ شده در سینه آقایان است که به دلایل مختلفی رخ میدهد.
 برخی خانمها نگران این موضوع هستند که با افزایش سایز سینه ، احتمال ابتلای آنها به سرطان افزایش پیدا کند. به احتمال زیاد تا چند روز پس از جراحی احساس خستگی میکنید. حدود یک سوم از این پسران در سن بلوغ دچار این وضعیت می شوند، ولی احتمال بروز این عارضه در بزرگسالی کمتر از یک درصد است. این لباس قابل شست و شو است. از استفاده از بدلیجات یا هرگونه وسایل زینتی خودداری کنید و لباس راحت و آزاد بپوشید. گاهی وجود این عارضه ممکن است باعث جلوگیری از پیشرفت در زمینه ورزش مورد علاقه فرد شود مانند ورزش شنا؛ که نیاز است مردان هنگام ورزش کردن لباس خود را بیرون بیاورند. 8.5 آیا پس از جراحی کوچک کردن سینه، ظاهر سینهها طبیعی میباشد؟ پس از جراحی از محل بخیهها مقداری ترشح خارج میشود. نداشتن فعالیت جسمانی باعث میشود که دچار یبوست شوید به همین دلیل باید مقدار زیادی میوه رسیده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. هنگامی که مقدار کالری دریافتی شما برابر با مقدار کالری مصرف شدهی شما است، تعادل کالری را به دست خواهید آورد. شما میتوانید پس از مدتی به مصرف غذاهای معمولی بپردازید و دوباره مانند گذشته غذا بخورید و از رژیمی پیروی کنید که حاوی مقدار زیادی میوه، سبزیجات و پروتئین است.

 

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • زهرا زهرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی