اندر حوالات یک معلم

  • ۰
  • ۰

 

* مدافعان میانی

سامان فلاح(پیکان)

مدافع دهه هشتادی تیم پیکان در مصاف با سپاهان یکی از مستحکم‌ترین مدافعان خودروسازان بود. فلاح در این مسابقه روی بیشتر ارسال‌های بازیکنان با تجربه سپاهان موفق عمل کرد و تقریبا در تمام نبردهای هوایی برنده بود. این بازیکن که دوباره جایگاه خودش را در مرکز خط دفاعی پیکان به دست آورده توپ‌های زیادی را از داخل محوطه جریمه دفع کرد و علاوه بر کارهای تدافعی، روی ضربات ایستگاهی نیز توانست چندین بار خطرساز ظاهر شود. این بازیکن بلند قامت از پس مهاجمان بلندقامت سپاهان همچون شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده برآمد و اجازه خودنمایی به این دو فوتبالیست گلزن را نداد.

 

یک دو سه

محمد طیبی(صنعت نفت)

محمد طیبی ستون استوار دفاعی نفت آبادان در دیدار دشوار زردپوشان در فولاد آرنا بود. فولاد که با سه بازیکن به سمت دروازه نفت حمله می‌کرد، در نهایت مغلوب آرایش دفاعی فشرده تیم علیرضا منصوریان و هدایت آنها توسط محمد طیبی شد که به واسطه برخی از دلخوری‌ها با تمام توان مقابل فولاد بازی می‌کرد. طیبی که پیراهن تیم‌های مختلفی را در فوتبال ایران بر تن کرده، با وجود افزایش سن و سال همچنان بازیکن توانایی است و مربیان می‌توانند روی او حساب کنند و این از شانس خوب منصوریان است که او را به همراه دیگر با تجربه هایی مثل طالب ریکانی، حکیم نصاری، حسن بیت‌سعید و ... در اختیار دارد.

* وینگ بک راست

میلاد فخرالدینی(آلومینیوم)

اگر بازی‌های این فصل شاگردان خطیبی را ببینید، متوجه می‌شوید که او مثل دوران حضورش در استقلال که با نفوذهای سریع خود خطرساز ظاهر می‌شود، همان شادابی جوانی را دارد و در کنار آن یکی از عناصر موفقیت تیمش برای تبدیل شدن به بهترین خط دفاعی لیگ برتر در کنار نفراتی مثل محمدزاده، سلیمان‌زاده، آریاکیا و ... به شمار می‌رود. میلاد فخرالدینی در تقابل با وینگر و مدافع چپ سرعتی گل‌گهر سیرجان که نفوذهای پرشماری از آن جناح انجام دادند، سربلند بود و در کار دفاعی موفق کار کرد ولی در فاز هجومی نیز هماهنگی خوبی با اسماعیل شریفات داشت و پس از اینکه این بازیکن تعویض شد، فخرالدینی به‌عنوان هافبک راست نیز دونده و پر تلاش ظاهر شد؛ ضمن اینکه یک صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق ابتدایی روی او گرفته نشد، اما با این حال فخرالدینی یکی از بهترین‌های تیمش در این بازی بود.

 ورزش سه

 

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • زهرا زهرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی