اندر حوالات یک معلم

  • ۰
  • ۰


 نگرانی های معمول در این باره شامل از بین بردن پوست اضافی ، جابجایی مجدد پستانک ها و کاهش اندازه آرئول ها و پستانک ها است. به مدت ۲ هفته از خوابیدن به روی شکم خودداری نمایید و و به صورت طاقباز بخوابید و با قرار دادن دو بالشت سر را بالاتر از حد معمول خود قرار دهید. در دوره ریکاوری بعد از جراحی مطلقاً نباید پوست در معرض نور آفتاب قرار گیرد زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ دائمی پوست شود. شما باید شروع به ایجاد تغییرات به عنوان بخشی از آمادگی جراحی کنید زیرا این امر باعث می شود تا در حد امکان سالم باشید و همچنین از حفظ نتایج خود پس از جراحی اطمینان حاصل کنید. تومورها: برخی تومورها مانند غدد آدرنال و غده هیپوفیز می تواند باعث تغییر در تولید هورمون های زنانه و مردانه شود. حتی ممکن است ترشحی شیر مانند در آن دیده شود.
<p> از مصرف خودسرانه موادی مانند ماری جوانا، هروئین، استروئید و متادون خودداری کنید. بهتر است از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت زیاد خودداری شود. در این مرحله کف یک دست را روی پیشانی خود قرار دهید. اما هر ارائه دهنده ای مورد تایید نیست و دیگران ممکن است تجربه کافی در انجام این روش را نداشته باشند. میزان گسترش بیماری در هر دو سینه میتواند به میزان یکسان و یا متفاوت باشد. در این جراحی، چربی های اضافی تحت بیهوشی عمومی برداشته می شود. نکته از که وجود دارد قبل از جراحی کوچک کردن سینه مردان با توجه به شرایط بیمار و عمل جراحی ، بیهوشی و یا بی حسی در بیمار ایجاد می شود تا در هنگام عمل دردی احساس نکند. اگر مشکل ژنیکوماستی دارید، انجام جراحی کوچک کردن سینه مردانه ممکن است گام مهمی در جهت بهبود سلامت روحی شما باشد. شمارههای تماس ما جهت مشاوره هستند.
 به منظور انجام معاینه فیزیکی و بررسی شرایط بیمار و نیز اطمینان از عدم وجود خطراتی جهت انجام جراحی، باید با پزشک مشورت کرد. ژنیکوماستی شما ممکن است مربوط به هیچ یک از شیوه های زندگی شما نباشد. میتوانید از جراح خود در مورد بخیه ها و زمان کشیدن انها، اتاق ریکاوری، بانداژ یا پانسمان، زمان از سر گیری فعالیتها و زندگی روزمره، جلسه ویزیت بعدی بپرسید. یکی از بهترین شاخص های آموزش یک پزشک ، دارابودن دانشنامه بورد می باشد . یکی از بهترین روش ها برای عمل سینه آقایان لیپوماتیک است. میتوان از روش لیپوماتیک و لیپوساکشن، اگر بزرگی سینه از بافت چربی باشد استفاده نمود . بیمارانی که از داروهای فشار خون استفاده میکنند نباید مصرف آن را قطع کنند و آن داروها را در روز جراحی و بعد از آن مصرف نمایند. برای خشک کردن برش و برداشتن مایع و خون مازاد از لوله ظریف استفاده میکنند.
 لیپوساکشن ، برداشتن غده ، از بین بردن پوست و از بین بردن بافت همه روش هایی است که می تواند در کاهش اندازه سینه در مردان استفاده شود. در مواردی بافت های غده ای هم برداشته می شود. سپس اندازه کمر خود را در عدد 4.15 ضرب کنید. با این حال ، برخی از مردان مایلند اندام ایده آل خود را فدا کنند ، فقط برای اینکه بتوانند اندازه سینه خود را پنهان کنند. در ادامه برخی از عوارض احتمالی عمل ژنیکوماستی به اختصار بیان شده است. نتیجه ی حاصل از این عمل رضایتبخش و دائمی است. مصرف قرص های گیاهی در موارد متعدد نتیجه ی مطلوبی داشته است. در اکثر موارد نتیجه جراحی کئچک کردن سینه مردان دائمی است. انجام برخی از انواع ورزش یا فعالیت ها پنج تا شش روز در هفته می تواند به شما در رسیدن به اهداف کلی کاهش وزن کمک کند و سریعتر از بافت اضافی سینه خلاص شوید.

 

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • زهرا زهرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی