اندر حوالات یک معلم

  • ۰
  • ۰


<p> شیوه دوم برای کسانی انتخاب میشود که عمدتا بافت سینه آنها از جنس چربی است. شیوه اول مختص افرادی است که بافت سینه آنها عمدتا از جنس غدد هستند. خانم هایی که سینه های کوچک تری دارند و قصد افزایش سایز آن را به وسیله پروتز دارند. باند را محکم گیر بیندازید (سعی کنید آن را به دور ستون یا دسته درب بپیچید) و یک انتهای آن را در هر دست نگه دارید. در مرحله بعد با استفاده از یک لوله باریک به نام کانولا وارد بافت سینه بیمار شده و چربی های اضافی را شکسته و توسط مکنده دستگاه آن ها را خارج می کنند. همین امر باعث میشود که افراد بعد از کاهش میزان چربی و کوچک شدن قفسه سینه از تمرکز بیشتر بر روی عضلات آن ناحیه بپرهیزند. بزرگ شدن بافت پستان در مردان حالتی است که به آن “ژنیکوماستی” Gynecomastia گفته میشود. عفونت، درد و خون ریزی،که از شایع ترین عوارضی است که در هر عمل جراحی ممکن است رخ دهد که با کمک پزشک خود می توان آن ها را کنترل کرد. متخصصین ما در کلینیک تناسب اندام رازی میتوانند این جراحی را انجام دهند و اطلاعات کافی را در مورد فرایند جراحی و خطرات آن در اختیار شما قرار خواهند داد.
 به طور کلی هر عمل جراحی که تحت بیهوشی یا بی حسی موضعی قرار بگیرد، ممکن است عوارضی داشته باشد. این نوع جراحی در بانوانی که به دنبال سرطان سینه و عمل ماستکتومی نیاز به ترمیم ظاهری بافت سینه دارند ، انجام می شود. یکی از مشکلاتی که می تواند بعد از جراحی تخلیه پستان برای آنها به وجود آید از دست دادن اعتماد به نفس شان است. پروتز پستان تعادل وضعیت بدن و افت شانه را که به علت عدم تعادل وزنی که از داشتن یک پستان حاصل می شود، می تواند بهبود بخشد. تورم و کبودی به مرور زمان بهبود می یابند. خانم های که به طور مادرزادی از بدو تولد اختلالی در رشد و عملکرد سینه های خود دارند می توانند از انواع عمل های زیبایی سینه استفاده کنند و به نتیجه مطلوب خود دست یابند. کسانی که از سنگینی سینه های درشت خود رنج می برند و قصد دارند و میخواهند لیفت سینه یا ماموپلاستی انجام دهند. هدف از این کار جذب و تخلیه ی خون و مایع های تجمع یافته می باشد.
از همین رو برای جبران سینه های از دست رفته پزشکان به انجام جراحی و نیز جایگذاری پروتز سینه می پردازند. عموما اشاره به بزرگی بیش از حد سینه مردان دارد که نتیجه چربی بیش از حد در سینه مردان میباشد، بنابراین دلیل نامگذاری این مشکل به این اسم این است که ظاهر سینه مردان چیزی شبیه سینه زنان میشود. توجه توجه: مصرف مهار کننده های آروماتاز میتواند سطح استروژن سیستمیک را کاهش دهد و حتی به صفر برساند، اما این باعث ایجاد خطرات بزرگی برای سلامتی فرد میشود. زیرا عمل های سینه انواع مختلفی دارند و بسته به اینکه چه روشی را برای جراحی انتخاب می کنید، هزینه جراحی متفاوت است. متاسفانه این زنان دیگر نمی توانند روابط جنسی عادی داشته باشند و نیز کیفیت رابطه قبلی خود را از دست می دهند. باید این نکته را در نظر داشت که جای این برش ها روی پوست و سینه فرد باقی نمی ماند و در صورت مراقبت صحیح بعد از چند هفته کاملا محو می شود.
 در خانم هایی که افتادگی سینه دارند نیز عمل پروتز سینه همزمان با لیفت سینه صورت می گیرد. خانم هایی که به صورت مادر زادی دچار نقص در سینه های خود هستند. میتوان گفت تمام مردانی که از بزرگی سایز سینه خود رنج میبرند کاندیداهای مناسبی برای جراحی سینه در مردان هستند. برای از بین بردن بزرگی سینه میتوان از عمل جراحی سینه استفاده نمود که باید توسط یک پزشک که به عنوان بهترین جراح ژنیکوماستی در اطراف شما شناخته میشود، انجام شود. به علاوه در صورتی که بزرگی سینه توسط مصرف مواد مخدر یا دارو شامل استروئیدهای آنابولیک ایجاد شده باشد، امکان دارد در اثر ادامه مصرف دارو یا مواد، پس از جراحی سینهها دوباره بزرگ شوند. خانم هایی که یکی از سینه های آنها کوچک تر از سینه دیگر است و منظور برقراری تناسب بین دو سینه از جراحی پروتز سینه کمک می گیرند. در برخی مواقع یک یا هر دو سینه مردان بیش از حالت طبیعی بزرگ هستند.

 

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • زهرا زهرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی